تامین کادر آموزشی و هیأت علمی

گروه آموزشی استعدادهای درخشان آگاهانه با پشتوانه 22 سال تجربه فعالیت های علمی و آموزشی آمادگی خود را جهت تامین کادر آموزشی و هیأت علمی واحدهای تحصیلی و مراکز آموزشی در سرتاسر کشور اعلام می دارد .

«آگاهانه» با تکیه بر توانمندی و تجارب همکاران، مشاوران و اساتید فعال در این مرکز، و با توجه به شناخت جامع نیازمندی های علمی در حوزه های مختلف آموزشی همچون دوره های آمادگی کنکور سراسری، دوره های ممتاز و فشرده ارتقاء معدل در پایه های مختلف و… آماده به اشتراک گذاشتن ظرفیت های خود جهت تقویت جذب دانش آموزان و ارتقاء سطح کیفی مراکز دولتی و خصوصی می باشد. جهت دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر می توانید با شماره تلفن های زیر تماس حاصل فرمایید.

22637646 – 22004620- 22637644

لیست اساتید مرکز آگاهانه نیز در این بخش قابل رویت می باشد.

Leave a پاسخ

دوپینگ کن!

نوروفیدبک روشی است که با استفاده از آن کودک یا بزرگسال از چگونگی فعالیت مغز خود آگاه شده و به تدریج می ­تواند کارکرد مغز خود را کنترل و تنظیم کند. این روش کاملا ایمن است و هیچ­گونه عارضه‌ای برای آن گزارش نشده است. استفاده از نوروفیدبک نرخ بهبودی بسیار بالایی دارد و از دارو­درمانی و سایر درمان­ها مؤثرتر است. همچنین بر اساس بررسی­ های دراز مدت مراکز تحقیقاتی بین­ المللی منافع حاصل از نوروفیدبک تا چندین سال پس از اتمام دوره ماندگار و پایدار است و مانع بازگشت بیماری می‌شود.


اطلاعات بیشتر