پانسیون مطالعاتی VIP آگاهانه

پانسیون مطالعاتی کنکور

مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه برای دانش آموزان عزیز فضای آموزشی ای را در نظر گرفته است تا با بهترین امکانات سخت افزاری بیشترین بازدهی در ساعات مطالعه را داشته باشند.

در پانسیون مطالعاتی آگاهانه فضای مطالعاتی مناسب در دپارتمان برای دانش‌آموزان مهیا شده است. بدین ترتیب آن دسته از دانش‌آموزانی که به دلایل مختلف نیاز به استقرار روزانه در آموزشگاه داشته باشند، می‌توانند با ثبت نام در این بخش در تمامی ساعات روز در آموزشگاه حضور پیدا کنند و به مطالعه بپردازند. تجربه نشان داده است که حضور در کنار دیگر دانش‌آموزان به دلیل ایجاد حس رقابت تاثیر مثبت در روند تحصیلی افراد ایجاد کرده است. پانسیون مطالعاتی آگاهانه (کتابخانه VIP کنکور آگاهانه ) به همین علت تامین گشته است و بهترین امکانات محیطی را برای موفقیت تحصیلی برای دانش‌آموزان در نظر گرفته است.

پانسیون مطالعاتی مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه
پانسیون مطالعاتی مرکز مشاوره و آموزش آگاهانه
  • امکان رفع اشکال دایم

  • نظارت دایمی

  • میزهای 120 سانتی متری

  • صندلی مدیریتی

  • کتابخانه فردی

  • پذیرایی صبحانه هر روز

  • میان وعده عصرانه به تناوب

  • مایکروفر، چای‌ساز، یخچال و…

 با وجود فضای صمیمی حاکم بر مجموعه «پانسیون مطالعاتی آگاهانه» سعی شده با بکارگیری کادر اجرایی جدی، مصمم و باتجربه، فضایی رسمی، آرام و مطلوب برای مطالعه شما عزیزان فراهم شود.

خانواده­ های محترم به هر اندازه جهت بهبود این فضا و ایجاد محدودیت برای خود تلاش کنند باز هم نمی­ توانند منزل را به فضایی کاملا ایده ­آل برای بهره بردن حداکثری فرزندشان تبدیل کنند. اما در کتابخانه VIP آگاهانه ، چون فضای۱۰۰% علمی، مطالعاتی و رقابتی وجود دارد داوطلبان به درس خواندن بیشتر ترغیب می­ شوند.

تمام ایام هفته حتی روزهای تعطیل

از ساعت 7:30 تا 22:00

Leave a پاسخ

دوپینگ کن!

نوروفیدبک روشی است که با استفاده از آن کودک یا بزرگسال از چگونگی فعالیت مغز خود آگاه شده و به تدریج می ­تواند کارکرد مغز خود را کنترل و تنظیم کند. این روش کاملا ایمن است و هیچ­گونه عارضه‌ای برای آن گزارش نشده است. استفاده از نوروفیدبک نرخ بهبودی بسیار بالایی دارد و از دارو­درمانی و سایر درمان­ها مؤثرتر است. همچنین بر اساس بررسی­ های دراز مدت مراکز تحقیقاتی بین­ المللی منافع حاصل از نوروفیدبک تا چندین سال پس از اتمام دوره ماندگار و پایدار است و مانع بازگشت بیماری می‌شود.


اطلاعات بیشتر